2017년 2월 16일 목요일

(R) Notebook - kategori, let


(R) Notebook - kategori, let
Jeg har kategorier og noter og meddelelser.

download url :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miso.note


(R) Notebook
Jeg har kategorier og noter og meddelelser.
(R) noter er nyttige til styring af tidsplaner



Funktioner af Noter 1)
Jeg kan tage noter

Funktioner af noter 2)
Du kan organisere dine noter i kategorier og håndtere dem.
Der er flere kategorier af gøremål, almindelige bemærkninger, indkøbslister, passwords, bøger, sport, rejser osv

Funktioner af noter 3)
Hvis du har en stor kategori, og du har et stort antal af notater, kan du organisere dem i store grupper.

Notesblok funktion 4)
Jeg har sortering, bookmarking, betydning og meddelelser
Meddelelse funktion kan du markere vigtigt materiale i den øverste meddelelseslinjen

Notesblok funktion 5)
Kan jeg sikkerhedskopiere og gendanne noter?









Har en god tid ~

Det udvikles så den kan bruges bekvemt af brugerne.

Tak fordi du bruger det ~


댓글 없음:

댓글 쓰기