2017년 3월 13일 월요일

(R) Anteckningar - lätt memo


(R) Anteckningar - lätt memo

download url :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miso.note


(R) Anteckningar
Jag har kategorier, anteckningar, meddelanden och anteckningar.


(R) Anteckningar lätt memo
Jag har möjlighet att dela anteckningar med kategorier och anteckningar.

(R) anteckningar är användbara för att hantera scheman

Dragen av Notes 1)
Jag kan göra anteckningar

Dragen av sedlar 2)
Du kan organisera dina anteckningar i kategorier och hantera dem.
Det finns flera kategorier av att göra, allmän information, inköpslistor, lösenord, böcker, sport, resor, etc.
Uppgifter och inköpslistor är också viktiga funktioner som du kan kontrollera att se om dina anteckningar är komplett

Dragen av sedlar 3)
Om du har en stor grupp och du har ett stort antal anteckningar, kan du hantera dem i stora grupper.

Anteckningar funktion 4)
Jag har sortering, bokmärken, betydelse och påminnelser
Obs meddelandefunktionen kan du markera viktigt material i det översta fältet anmälan

Dragen av sedlar 5)
Du kan dela anteckningar med e-post eller SNS genom att dela på detaljskärmen av sedlar.

Anteckningar funktion 6)
Kan jag säkerhetskopiera och återställa anteckningar?

Anteckningar funktion 7)
Du kan kopiera innehållet i noteringen till klippbordet.










Ha en bra tid ~

Det har utvecklats för att göra det möjligt för användare att använda den med lätthet.

Tack för att du använder det (lätt anteckningsblock) ~




댓글 없음:

댓글 쓰기