2017년 3월 13일 월요일


(R) Notepad - eenvoudig memo

download url :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miso.note

(R) Notepad
Ik heb categorieën, notities, meldingen en notities.


(R) Notepad eenvoudig memo
Ik heb de mogelijkheid om notities in alle categorieën en notities delen.



(R) notes zijn nuttig voor het beheren van schema's

Kenmerken van Noten 1)
Ik kan aantekeningen maken

Kenmerken van aantekeningen 2)
U kunt uw notities te organiseren in categorieën en beheren.
Er zijn verschillende categorieën van de to-do, algemene opmerkingen, boodschappenlijstjes, wachtwoorden, boeken, sport, reizen, enz.
Taken en boodschappenlijstjes zijn ook belangrijke functies die u kunt controleren om te zien of uw notities zijn voltooid

Kenmerken van aantekeningen 3)
Als u een grote categorie en je hebt een groot aantal noten, kunt u ze beheren in grote groepen.

Notepad functie 4)
Ik heb het sorteren, bookmarking, het belang en herinneringen
Opmerking melding functie kunt u markeren belangrijk materiaal in de bovenste kennisgeving bar

Kenmerken van aantekeningen 5)
U kunt notities met e-mails of SNS delen door het delen op het detailscherm van de noten.

Notepad functie 6)
Kan ik een back-up en notities te herstellen?

Notepad functie 7)
U kunt de inhoud van de notitie naar het klembord kopiëren.










Heb een goede tijd ~

Het is ontwikkeld om de gebruiker te gebruiken met gemak.

Dank u voor het gebruik ervan (eenvoudig notepad) ~




댓글 없음:

댓글 쓰기